MIN blogg, MINA tankar och åsikter

Som sagt, detta är MIN blogg där jag skriver det JAG vill och det JAG käner för..DET ÄR MIN RÄTT att skriva vad jag vill och vad jag tycker. YTTRANDEFRIHET...dessutom så det jag skriver skriver jag för att JAG tycker detta och kan stå till svars för det jag skriver.

Passar detta inte DIG så SKIT DÅ I att läsa min blogg, jag tvingar dig INTE att läsa den så sura inte över mina inlägg och mina åsikter och tankar för som sagt SKIT DÅ I ATT LÄSA MIN BLOGG.


Och du
, det lönar inte sig att försöka snacka skit bakom min rygg för jag får ändå reda på det om du inte förstått det tidigare. Och du, VÄX UPP och bete dig som en vuxen människa!!!!



Kommentarer
Postat av: felicia

det är helt rätt, olivia :D

2010-01-06 @ 21:01:00
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0