Julafton

Vaknade av att P var väldigt pussig och kramig, kan det bli bättre sådär på julaftons morgon? Nej då! Efter några pussar gick han upp för att hämta min morgon julklapp som bestod av en jätte snygg röd stickad tröja ;) Denna hade jag på mig resten av dagen och kvällen. Kl 10 var vi inbjudna till A-M och Per på jul frukost som bestod av all sorts julmat och lite till. Det var fart och fläkt något som jag inte alls är van vid. Men men, efter någon timme gick vi in till svärfar och bara njöt av det tysta för ett tag för att sedan kl 13 gå in till A-M och Per igen för att denna gång fika på julkakor och annat. Nu var det ännu mer folk och ännu mer stim, vilket jag för egen del upplevde som lite jobbigt eftersom jag då INTE ALLS ÄR VAN vid denna sorts friande utan har firat jul med mina föräldrar samt bror eller så har vi inte firat jul alls utan då valt att antingen vara utomlands eller på jobbet. När fikat var över så gick vi in igen och då kännde jag att jag inte alls var glad eftersom jag saknade mina föräldrar och bror. Jag ville bara vara med dom, så jag ringde hem och grät lite och som vanligt lyckas dom alltid få mig på bättre humör. ÄLSKAR ER SÅ!! Efter samtalet låg jag kvar i sängen ett tag sen gick jag ner för att hjälpa till med maten som skulle serveras kl 18 men efter ett tag gick jag in till P som satt och kolla på Kalle. Kom in för att kolla på filmen "Kan du vissla Johanna?" Kl 18 kom familjen W två in och det serverades ännu mer julmat. När vi ätit så delade vi ut julklappar och årets bästa julklapp kom såklart från P, jag fick en sjukt snygg ring av honom. Tack min älskade. Kvällen bara försvann och tröttheten tog överhanden så det blev sängen redan kl 22. En dag fylld med ska man säga nya upplevelser?

Nästa jul blir det att fira i Skåne tsm med min lilla familj samt mina föräldrar och bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0