Hjälp och förlåt

Snälla skriv till mig och berätta om ni kan se mina bilder och den stora bilden (headern) som ligger högst upp på min blogg för på vissa datorer funkar vissa bilder och på andras funkar INGA bilder.

PS. Jag är kanske medveten om att vissa bilder inte kan ses och det är för att jag varit dum och raderat en massa bilder i bild arkivet och det kan man tydligen inte göra för då försvinner de från bloggen oxå :( Och jag orkar inte lägga in alla bilder igen (dom som saknas). Hoppas ni hara förståelse för detta. Och jag har lärt mig av denna läxa och ska inte radera bilder från bild arkivet fler gånger.

 

KRAMAR OCH PUSSAR TILL MIN MARINA FÖR EN UNDERBAR DAG UTE I KYLAN OCH PÅ DET MYSIGA CAFÉT.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste Göras om snart! Du Är Underbar Vännen! puss&kram Marina!

2010-01-10 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0