Färg, vänner och städ

Först vill jag berätta att jag har klippt mig kort och att jag har färgat mitt hår....BRUNT. Det var när min söta Marina var och klippte sig som jag oxå passade på att klippa mig och sen på kvällen hjälpte Jessica mig att färga mitt hår. Jag är så NÖJD och P tyckte det var riktigt snyggt. På fredag kommer den STORA prövningen, då båda mina familjer ska se det och säga vad dom tycker. Pappa kommer att gnälla lite men det är jag väl så van vid att jag inte kommer att bry mig. Och just det här med att pappa gnäller har med fört att vi MÅSTE flytta alla våra påsar redan på fredag innan dom kommer för annars kommer han älta ihjäl en död människa om att man INTE ska flytt packa i påsar och säckar. Men jag älskar min pappa, precis lika mycket som jag älskar min mamma som ställer upp med att hämta alla bebis sakerna. Jag älskar hela mina två familjer som ställer upp att köra från Skåne för att hjälpa till med flytten och dessutom får betala för sitt boende på hotell själv.

Iaf så är det snart flytt, vi har kommit ganska långt..det mesta är nedpackat men det är en jävla röra här hemma, det är liksom ingen organistation på sakerna men jag orkar verkligen inte bry mig. Vi flyttar ju på fredag, så kl 9 ska jag hämta nycklarna :) Kan det inte bli fredag NU..!!!

Sen igår beställde jag en bilbarnstol till bebisar 0-13kg så nu är verkligen allt inköpt till bebben så det känns så bra.

I veckan blir det städ och städ i den mån jag kan eftersom här ser ut som fan som jag tidigare skrev..sen på fredag ska jag hämnta nycklen sen åka med Martina till sjukan sen får hon allt hjälpa mig med lite flytt tills P kommer hem och kan avlösa eller bara hjälpa till :)

kommer fler inlägg i veckan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej!

Skoj skoj att alla grejor till bebbe e klart.. vad beställde du för bilbarnstol?? Puss

2010-01-19 @ 15:26:22
Postat av: Stina

Du måste lägga upp bilder på din frisyr på facebooken :)

2010-01-20 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0