En snabb uppdatering.

Tiden bara springer iväg, jag har EXAKT 3månader kvar till beräknad förlossning och det känns som en evighet bara för att jag går och längtar så. Men snart är vi där, och jag är MAMMA. Känns så konstigt, var har tiden tagit vägen sen vi fick plusset??

Ja, dom som säger att tiden går fort när man är lycklig har iaf rätt. För jag är världens lyckligaste människa eftersom jag har min stora kärlek vid min sida samt att vi väntar barn.

Ja som jag sa, tiden går fort och det känns fortfarande som vi är inne på 2009. Bara en tanke som slog mig nu är att det är 2år sen jag var i San Fransisco och hälsade på min underbara vän Felicia. Den 28/1 är det TVÅ år sen jag ryckte in i lumpen. Snart är det 2år sedan jag träffade min älskade för första gången. Oj, vad jag hade kunnat rabbla en massa saker. TÄNK, jag och P har varit ett par i snart TVÅ år. UNDERBART. För bara ett år sen vid denna tiden jobbade jag som personlig assistent och trivdes jätte mkt med "min" brukare och hade aldrig trott att jag skulle vara gravid året efter. Ja, man börjar bli gammal men en sak som jag iaf har kommit på och är glad för är att jag har närmare till 20 än till 30 tillskillnad från vad P har :)

För övrigt då i mitt och bebisens liv. Vi har varit hos barnmorskan, och allt var bara bra med bebisen i magen. Hjärtslagen låg på 135 och mina värden låg bra och magen hade växt så som den skulle. Så det känns jätte bra, nu kan det bara bli Mars/April så den kommer någon gång :)

Jag går hemma om dagarna och har nog så att det räcker att göra egentligen men ja, orkar inte. Den 11/2 går jag på havandeskap så då kan jag verkligen gå hemma och inte göra något utan att få dålig samvete för jag har det lite nu eftersom jag inte jobbar..men jag har lagt in mitt schema på vikariebanken och har lagt in nästintill alla dagar.

SNART, om en vecka är det flytt till vår nya lägenhet och det ska bli sååå kul. Längtar tills allt är klart.

Nu får ni vänta till nästa inlägg för nu orkar jag inte skriva mer och är ju rädd för att inlägget ska bli för långt ;) Haha..eller hur F ?


Kommentarer
Postat av: felicia

du e rolig, gumman. ett perfekt inlägg. saknar dig <3

2010-01-16 @ 12:11:14
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0