Året som förändrar mitt och Patriks liv för alltid.


Är året som kommer att förändra mitt och Patriks liv till det bättre. Året då VÅRT barn kommer att komma till världen och bli enligt mig det sötaste barnet som föds.
LÄNGTAR SÅ EFTER DIG VÅRT LILLA MIRAKEL.

Idag har jag och P varit på IKEA och handlat en MASSA saker till bebisen. Det blev en del handdukar och sånna nödvändiga saker. Sen blev det oxå en massa gosedjur :) Efter ikea var vi runt lite i ikano bla in i klädesbutiker för att inhandla lite mer kläder till bebben. Oh, det är så kul att handla!!! Hitta 6 boddysar, två par byxor, strumpor och lite annat kul. Kan lägga alla pengar på bebisen för det är så kul dock får jag inte handla mer för P nu förens bebben är född och det förstår jag oxå för att vi har redan en hel hög med boddysar och byxor både som jag har handlat och som mamma (den blivande mormorn) har handlat. Dessutom är allt på plats i barnvagnen nu så bebben har ALLT den behöver när den kommer.


OBS: Bilden är lånad. Men kan säga att vi hade oxå 3fyllda blåa IKEA påsar efter dagens inköp.

Två gosedjur med en speciell betydelse har sin plats i vagnen, en röd/vit randig kanin som den blivande morbror Daniel har köpt till sitt syster-barn. Och en groda som jag fick när jag kom till världen, denna groda sydde min storebror Daniel till mig och såklart ska den ligga i mitt barns närhet oxå. Den ska gå i arv ;) 




Nu har vi iaf handlat allt som bebben behöver, ska åka och hämta hyllan och byrån den 22:e då vi flyttar. Dessutom kommer mamma,pappa, Daniel, Mor, Far och Tim upp då med både vagga, bilbarnstol, babysitter och lite annat kul den 22.e Längtar..ska bli så kul att inreda bebisens rum. Dock kommer den ju att sova hos mig och P det första halv året iaf.

Nu ska jag sova och så måste jag passa¨på att tacka Marina och Bob för en trevlig kväll igår.


Kommentarer
Postat av: marina!

Tack Själva för en Trevlig kväll hjärtat! :)

2010-01-08 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0