och DET som komma skall.

Först ska jag skriva att jag äntligen pyntat mitt och patriks hem inför advent. GUD SÅ MYSIGT DET ÄR NU NÄR DET NÄRMAR SIG JUL :) men säger en sak, tur att man får ett litet avbrott i kylan genom att åka till Egypten i en vecka:)


Efter Egypten blir det direkt färd hem till Norrköping för att Patrik ska jobba, vilket blir riktigt jobbigt. Vi landar 18.15 sen kan man räkna 1 timme innan man e klar på flygplatsen så då är kl ca 19.15 och då ska vi sätta oss i bilen och köra fyra timmar. Uch, tur att jag kan sova hela den 16.e men stackars Patrik som måste jobba.

Efter Egypten blir det att fixa med handling inför jul och tvätta sen blir det att fira jul hos svärfar och nyår tillsammans med nära och kära här uppe i Norrköping.

Så tyvärr Skåne, efter mitt besök den 7:e kommer vi inte att ses förens någon gång fram över. Kan tyvärr inte säga när eftersom i Januari har jag jätte mkt att göra för då är det flytt och i februari skall allt fixas i nya lägenheten så kanske att jag kommer ner i Mars men då är mamma och pappa på semester så ja, sen är vi framme i April och då kommer vår lilla älskling till verkligheten :) och har då inte tid att komma ner. Jo MÅSTE ju komma ner till min fars 45års dag. Känns konstigt att tänka såhär långt fram i tiden men tiden går fort och snart sitter jag här framför datorn och informerar er om att en liten sötsak som är lik sin mamma har kommit :)

Nu ska jag springa ner i tvättstugan, uch har en massa tvätt..Tur att Patrik inte är hemma för då kan jag sköta mitt för mig själv. TYVÄRR kommer han inte hem förens vid 22 ikväll eftersom han e på utb i Jönköping. Så det kommer att vara riktigt tråkigt mellan 16 fram till 22 när han kommer.


Vi ses och hörs mina kära läsare. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0