Det som varit.....

Var fick jag nu denna konstiga rubrik ifrån? Jaja, skit i det den passade väldigt bra på det inlägg jag kommer att skriva.

Mitt skåne besök 19-22 November. (kommer att skriva i korta drag för jag orkar inte göra flera inlägg) Eller hur F? ;)

Torsdag 19:e. Patrik väckte mig redan kl 3 för då var han vaken och tyckte det var tråkigt att jag sov. Dessutom väckte han mig på ett fint sätt han låg och sparkade mig. Snällt, jag gick upp och tände lite ljus sen låg vi bara kvar i sängen till 05.15 då Patrik skulle upp och fixa sig för att köra ut till sin pappa och jaga. Jag gick upp och åt frukost för att kl 6 gå till spårvagnen. När jag kom ner till stationen var såklart sjtåget försenat. Fick sitta och vänta i 40 min :S
Men men..väl hemma i Landskrona kom mamma och hämta mig. Körde ut på mitt gamla jobb för att säga hej sen hem och la mig på soffan. Låg på soffan fram tills jag skulle äta, efter maten kom kära kusin Ammy förbi och vi umgick fram till 23 då jag körde henne hem.

Fre 20:e. Vakna tidigt, ringde mormor och morfar för att höra om jag skulle komma dit med bullar för att äta frukost där. Det ville dom jätte gärna så jag åkte dit, åt och snackade för att sen bege mig ännu en gång till mitt gamla jobb för att få papper av min gamla chef. Efter det åkte jag ner till Lina och hennes lilla Albin som var 18dagar gammal. SÅÅ SÖT denna lille mullat unge:) och så liten. Trodde jag skulle bryta honom på mitten när jag höll i honom. Fattar inte att en sån liten får jag i April, kommer inte fatta det fören jag ligger där och håller i min lilla ängel.
Efter besöket hos Lina blev det ett besök hos Tobbe. Allt var sig likt hos honom och han var sig lik. Behöver inte berätta mer om det besöket. Efter de åkte jag hem och hämtade pengar för att sedan träffa Fia och Felicia i stan. Fia träffa jag bara en snabbis och med Felicia åt jag middag. Efter middagen åkte vi hem till Agneta och Patrik och snacka lite med dom. Sa hejdå till Felicia och dom sen åkte jag hem till Nicole. Satt där till 12 och kom inte i säng fören kl 1. Oj, uppe på övertid.

Lördag 21.e Vakna, åt nya bullar med min familj för att sedan åka till Lund och träffa mina söta vänner Linda och Carro för en fika. Det blev mkt snack och mitt i allt kom jag på att min parkering gick ut 14.49 kl var 15.05 när jag kom till bilen. ohh...INGEN p-bot =) Efter besöket i Lund blev de en snabbis på centan för att sen åka hem till Landskrona och vila ett tag innan jag skulle till Nicole och vi skulle vidare till Lövestad. Innan vi drog gick vi snabbt upp till Andreas och sa hej. Söta, gulliga vännen Andreas. Saknar dig så! Åkte ner till Lövestad och hamna på den mest konstiga och tråkiga fest jag varit med om. Åkte hem redan kl 23, sa hejdå till Nicole sen åkte jag hem och sov.

Söndag=HEMGÅNG. Ja, dagen spenderade jag i sängen sen var det dags att åka hem till min älskling som väntade på mig. Tågresan var väl ok, köpte mig en bra bok så då gick tiden lite fortare.

Det var min SKÅNE resa :) Nästa gång jag kommer ner är den 7:e för att vi ska till Egypten den 8:e =)

Ses!! Puss och Kram! Ps. kanske att mitt inlägg blev lite långt????

SEN F...Du betyder jätte mkt för mig, så gumman..SKIT I DOM som gör dig ledsen! Vill inte se dig ledsen pga av tjejer som dom.!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack, gumman <3



(jag gillar att headern är mindre :p och att du inte skrev 5 inlägg i ett :p ) Hur länge är du i Egypten? och är du i Landskrona något över jul och nyår?

2009-11-26 @ 11:07:38
URL: http://frustrado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0