SAKNAD

Till en början var du svår men i rätt tid visade du mig vägen till ett lyckligt liv med dig. Ett liv som knappt börja förens du åkte ifrån mig i 6 månader. Jag visste om att du skulle åka, jag sa att det inte var några problem men idag vet jag att jag hade fel när jag sa att det inte kommer att vara några problem. Helgen innan du åkte ifrån mig var jag ledsen, jag grät redan då av saknad. Idag har det gått lite mer än 3 månader sen du åkte och du har varit hemma ca 3 veckor under 3 månader. 3 underbara veckor som tyvärr går så fruktansvärt fort.

Efter du varit hemma och åkt ifrån mig igen är det tufft och jobbigt, vill bara att du ska komma hem igen. Det tar någon dag att bli glad och börja se meningen med livet igen. När man är i mitten av perioden innan du ska komma hem går allt som på räls, klart man saknar dig men det går av sig själv. När det sen börjar närma sig att du ska komma hem igen, veckan innan du kommer hem då börjar det bli tufft och jobbigt igen. Då längtar man nästan ihjäl sig och vill bara att dagen ska komma då jag får pussa och krama dig igen. 

Sist du var hemma grät jag kvällen innan du skulle åka, jag grät dagen då du åkte och många dagar efter det. Jag har fortfarande inte orkat resa mig upp igen och se att du snart kommer hem. Det är bara 4 veckor till du kommer hem och jag vill inget annat än att få hem dig redan i morgon men det är svårt för dig, jag vet det därför begär jag inte så mycket av dig. Det jag begär är att du ringer mig varje dag, att du älskar mig och att du finns där för mig när allt är jobbigt och jag inte riktigt orkar stå upp. Allt detta gör du redan för mig och jag är så oerhört lycklig över att få vara din flickvän, din sambo.
Jag hoppas du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag kommer ALDRIG att lämna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0