I vilken ände ska jag börja?

Kanske veckorna innan Egypten..? Vad fan gjorde jag då? HAHA.

Jo, vänta nu här..jag borde komma ihåg men nja, varje dag är sig lik när man går hemma. För i nov jobba jag bara 4dagar och dec har jag inte jobbat ett skit än sålänge..känns okej eftersom jag har en ganska stor mage och har dessutom foglossning så ibland är det riktigt jobbigt att gå och stå. Men det känns jobbigt oxå eftersom har jag inte jobbat något så blir det heller ingen lön i januari och dec lönen var riktigt dålig :S men jag kan inte hjälpa det för det är ju så med vikarebanken och folk som är in lasade..jävla skit det där!

Den 29:e Nov var det min o Patriks förlovningsdag men vi firade det på fredagen eftersom vi skulle till landet på lördagen och sen var vi hembjudna på julmys hos Anna och Lasse :) Det var riktigt trevligt och skinkan som Lasse gjort var underbart god :) Tack!

Den 1:e dec låg jag vaken efter att P hade åkt till jobb, då började den lille att sparka som om det vore livets viktigaste fotbollsmatch inne i min mage. En fantastisk känsla som inte riktigt går att beskriva. Dock hade jag känt lite sparkar tidigare men inte reflekterat det till att det var sparkar från den lille men den 1:e blev jag som sagt övertygad. Det gick inte att ta miste om att det var sparkar.

Varjde lördag sen dansbandskampen började har vi antingen varit ute på landet eller så har vi suttit med några vänner och kollat på det som för övrigt oxå varit väldigt spännande. TITANIX är enligt mina åsikter det bästa bandet i tävlingen och jag är sååå nöjd med att de slog ut både Torgny Melins, Zekez och Date. Sååå NÖJD.

På måndagen den 7:e åkte vi ner till Skåne för att sedan på tisdagen åka till Egypten. Väl framme i Egypten gick allt bra och hotellet var riktigt fint. Tyvärr bjöd onsdagen inte på något roligt väder utan det var ganska kallt och molningt :( men redan på torsdagen var det kanon väder igen och det höll i sig fram tills vi åkte hem. Egypten för övrigt är ganska bra men TYVÄRR försöker folket där lura en på pengar vilket dom faktiskt lyckas med ibland för man inte tror att man ska bli lurad. Det värsta är att även hotellpersonalen försöker lura en och det stör jag mig väldigt mkt på. Sen har vi det här men att dom är på en HELA tiden..snälla snälla, köp detta eller kom in i min butik..bla bla bla....LÄGG NER DET BETENDET för det är bara jobbigt.! Och väljer man då att inte svara, titta, eller gå in i deras butik då börjar dom svära och kasta en massa fula ord på en!!!
JAG SKA ALDRIG ÅKA TILL EGYPTEN IGEN och om jag ska det så blir det med kryssning på Nilen, för in i landet ska jag inte på samma sätt för det gör att man blir arg.

Att vara på semester med Patrik, mamma och Pappa var ritkgt trevligt och detta gör jag väldigt gärna om igen men då får bebben och Daniel oxå följa med tycker jag!

 MIN SÖTA/STORA mage:)

    
   

Några bra bilder från Egypten :) Det var mycket sol men inte så mkt bad eftersom det var riktigt kallt i poolen (19grader) och i havet var det inte heller så varmt (21grader)

Tack för en underbar resa tillsammans med mina älskade föräldrar samt min älskade Patrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0